Söndagsutflykt till Happis.

Idag har jag och mammsen gjort en roadtrip till Haparanda och gått på IKEA för att umgås lite. Känns lite tråkigt att åka hem imorgon men samtidigt skönt. Längtar hem till mitt liv lite. Nu ligger jag och har paltsvimm.. För er som inte vet vad det är, är det när man har ätit palt och det liksom jäser i magen och man blir så mätt så man blir helt dåsig. För er som inte vet vad palt är borde ni skämmas.

Syster med familj var här på middag och det var kul att träffa Albin. Han har blivit så stor nu när han har fått en lillasyster. Nu dröjjer det till jul innan man får se dom igen men det är ju ganska snart ändå.

På tal om korvkiosk så kommer här lite bilder från igår.

Olle hade några masker vars otäckhet inte visste några gränser. Obehagligt huh?


De burmanska muminmuggarna är nostalgi på hög nivå.

Nu ska jag packa färdigt mina väskor. Jag kommer aldrig sluta frakta grejjer från Lule till Gbg känns det som.. Det är hur mkt som helst. Men har fått slänga en hel del också..

Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!