Paperwork.

Idag hade jag ju visning på en lägenhet.. Den var jättefin, verkligen. Bra planlösning, fräsht kök, balkong, nymålat.. Men jag vill verkligen inte bo där. Det var lite bortanför Friskväderstorget, och det är noooot ok there. Så det blir inget med det.

När jag kom hem fick jag lite energi så då tog jag mig an ett STOOORT ångestprojekt. Jag rensade i mina papper.. Det senaste 9 månaderna har jag bara samlat alla viktiga papper på hög, jag brukar alltid sätta in dem i pärmar men någonting gick snett och högen har bara växt. Som ni ser var katastrofen total.

But I turned it around, och en timme senare var det mesta slängt och resten sorterat i pärm. Vuxenpoäng. Pappa är stolt.


Annars har det varit en sjukt trevlig, ledig dag. Har hadlat en massa goda saker på Willys, så nu ska jag laga spagetti och köttfärssås och äta gårdagens deluxesallad med en massa avokado. Tvärnajjs.

Hare fett apsvett.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!