Jag fattar inte.

Hur kan en person som man älskat över allt annat på jorden förvandlas till den mest elaka, kalla, falska och totalt känslolösa människa man någonsin träffat. Vad har jag gjort? Inget annat än varit snäll mot dig och älskat dig, det sa du själv. Du beter dig som om du hatar mig. Om jag hade listat en miljon saker som jag trott att du varit kapabel till hade detta kommit sist. Jag såg dig som världens underbaraste människa, jag hade aldrig trott att du kunnat bete dig såhär. Jag försöker kommunicera, du vänder dig om och säger att du bara vill härifrån så fort som möjligt. Är jag en sån fruktansvärd människa? Trots att du har krossat mig totalt vägrar du göra rätt för dig. Var är moralen?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jag

känner dig inte, men gud vad jag känner MED dig. vet inte vad jag annat kan säga än att jag hoppas du tar dig igenom det här snart!



virtuell kram!

2008-10-14 | 17:12:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!