Fräsch lya.

Hade värsta glidar passet idag, 10-18, bara 8 timmar, vilken lyx. Efter jobbet köpte jag en jättefin tavla som jag har varit sugen på ett tag nu. Väldigt nöjd är jag också att jag fick upp den själv, haha.  Har inte riktigt vetat vad jag skulle göra med den väggen, den har bara varit stor och vit men resultatet, som ni ser, blev mycket smuckert.



Har även intjänat ca 150 vuxenpoäng när jag planterade om mina blommor. Mamma höll på dö när hon hörde det.

Om en vecka är jag i Luleå och äter köttsoppa hemma hos mamma. Fyfan vad skönt det ska bli. Det enda som är lite tråkigt är att jag missar världens utgång här. Christian har en kompis som spelar på Gretas nästa lördag och har fixat gratisbiljetter. En massa donkanfolk ska dit, hade kanske tom fått med mig Sanna, vem vet?;)
Nu ska jag lägga mig. Nu när jag kan sova igen efter tre helvetesveckor märker jag hur trött jag är.

Gonatt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Underbart att du köpte tavlan hjärtat!



haha, kanske inte gretas nej;)

2008-10-17 | 09:01:16
http://sannanordstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!