Diamond Dogs och goda vänners lag.

Gårdagen blev som förväntat mycket trevlig. Natalie och Jannika droppade av men jag Otto och Anton klarade oss alldeles utmärkt. Fördojja på Diamond Dogs och sedan blev det Gretas. Jag och Anton var fears på dansgolvet. Jag har även kommit till insikt att det mest irriterande och störande som finns är pinnsmala thaibögar med alldeles för korta t-shirtar och en billig 90-talstribal i svanken. Hade en sån som av någon anledning kastade rosa drinkar på oss hela kvällen.



Att kliva upp i morse var intressant. Jag känner faktiskt fortfarande av gårdagen. Men det gick bra idag ändå, och nu är det bara en dag kvar, sen är jag ledig.

Jag har lagt upp en annons på boplats.se att jag vill byta min lägenhet mot en tvåa. Jag har haft två samtal och 5 mail bara idag så det bådar ju gott. Men jag ska ha en jävligt fin lägenhet om jag ska byta bort min.

5 dagar till torsdag:)
Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!