Babysitter.

Nu sitter man på jobbet och väntar på att städaren ska bli färdig så man får åka hem. Han är som rolig.. Han byter om innan han stämplar ut, vilket jag har sagt åt honom hundra gånger att han inte får, för jag stämplat ändå alltid ut honom när han är färdig.. Men likförbannat gör han det så han hänger här en halvtimme i onödan som han inte får betalt för. What the hell is up? Så måste jag sitta här som nån jävla barnvakt, jag får ju iaf betalt.

Imorgon börjar jag 10. Det känns underbart. Har assmöte efter lunch så då känns det lite lättare, gött att få sitta och dricka kaffe i några timmar.

Nu verkar han vara färdig så nu drar jag.
Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!