You and your friends, boxes of ten.

Ännu en underbar dag av tvtittande och meningslöst surfande. Jag brukar inte ha feber såhär länge så det är lite märkligt. En annan märklig sak är att jag inte hostar, den brukar alltid komma typ dag 2. Men den får gärna dröjja faktiskt. Jag har ont i magen också.. Jag blir mätt på en gång så jag kan inte äta nått, försökte få i mig en frukt och tror det är därför jag har ont i magen, den fick nog inte plats egentligen. Nåväl, nog uppdaterat om sjukan.

Jag har dödat tid idag med hela säsong 2 av L word. Borde verkligen skaffa dom andra nu.. Dagens händelse var att jag släpade mig till Hemköp och köpte diverse förnödenheter. Det var rätt gött med frisk luft faktiskt, man uppskattar det aldrig så mkt som när man legat på soffan i två dagar:P

I helgen kommer Marie hem! :D Wiee. På fredag blir det vin och middag hos Sanna och det kommer bli skvaller och sexsnack på hög nivå. Ska proppa i mig mediciner som en tok så jag är frisk tills dess.

Tillbaka till nördandet.
Fridens liljor.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!