We blame it on McDonalds.

När timmen blir sen blir konversationerna intelligenta.

Stina says:

shit du får mig att blanda en massa engelska och svenska som aldrig förr!

Johanna says:

haha!

Stina says:

känner mig nästan lite cool när jag använder engelskan

Johanna says:

typ som jag. jag är cool

Stina says:

aa då är jag mer tuff då...påväg till cool lixom

Johanna says:

jag ska lära dig allt jag kan

Stina says:

thank you master

Johanna says:

i prefer Yoda

Stina says:

oh im so sorry

Johanna says:

i forgive you apprentice

Stina says:

thank you

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


the apprentice

hahah så blir det när klockan är för mycket :P



2008-11-19 | 11:53:49




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!