Killförkylning.

Vaknade upp med feber och elak ondska i mina lungor. Noot ok. Trodde jag skulle klara mig från förkylningen den här hösten, men icke. Sjukt tråkigt. Helgen däremot var sjukt rolig. Lördag blev det fördojja i Bergsjön och sen Gretas.

Igår var det träning, vilket kanske inte var det mest intelligenta jag gjort med förkylningen på g. Anyhooo, nu är Cougars fucking program FINALLY klart! Halleluja. Allt är utlärt och nu gäller det bara att sätta allt till juluppvisningen. Jag har en viss nivå av stress inför det.

Dagen kommer spenderas framför tvn, med filt och te och lite självömkan. Har redan fått lite pity från Sanna och det känns bra, haha. Hon erbjöds sig komma hit med alvedon och andra tillbehör, men jag har som tur var ett redigt förråd hemma. Sweet or what?:)


Världens vackraste låt.

Te it is.
Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!