Träningssöndag.

Träning var ordet idag. 9.30 hade Cougars sin första träning i Berghalla. Jag var trött och det var kallt. Vi var dock peppade, brudarna och jag och resultatet av 4 timmarsträningen blev över förväntan. Örat var som ni ser vid gott mod, trots att hon hade 8 timmars träning framför sig, (vissa av mina tjejjer går i Wildcats också så dom hade en lååång dag.)

 
Idel glada miner.

Idis och Ekke hade en mysig massagestund efter Wildcats-träningen.

Dom fick svettas, de små liven. Dom kommer att ha ont i kroppen imorgon... Jag kommer att ha ont i halsen.

Men resultatet var tvärnajjs. Felicias arabesque var redigt snygg. Det är så man fäller en tår av stolthet.

Erica får avsluta dagens inlägg. Jag sa till henne att hon måste vara lite kaxig, hon är ju så söt så man får diabetes. Hon lyssnade uppenbarligen inte :) Om det inte hade varit lite hemligt hade jag lagt ut deras program.. Det är sjukt snyggt och jag är fucking proud. Längtar till lördag när jag får visa upp dom:) 

Kollade mitt schema nyss och jag är tydligen ledig imorgon. Lyckan är total. Sova var ordet.
Godnatt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erica

jävligt kaxig tjej på sista bilden måste jag säga! :P Förresten: Var filmfilen för stor för att skicka via mail?

2008-11-24 | 21:55:29
http://wrongdecade.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!