Dreggel.

My good. Har kvinnan någonsin gjort något dåligt? Jag har aldrig varit crazy över någon artist i mitt liv, men Rihanna, wtf have you done to me? Jag får fortfarande kåtslag när jag hör Umbrella, (sorry mami om du läste detta). Rihanna måste vara den enda i världen som kan göra en cover på übertönt-låten maya hee och göra det bra.


Har pratat med bror ikväll också, det var kul för det var ett tag sen.

Idag dök det upp en mkt smickrande bild på mig på Facebook. Bakom den står allas vår Jannika, min arbetskollega samt trogna bloggläsare. Idag skulle jag skulle berätta för henne att jag hade julpyntat hemma, men jag hinner komma till "Janne, vet du vad jag gjorde igår, jag julp...." när hon säger "Johanna, jag vet allt som du gör, jag läser ju bloggen!". Jag kan fan aldrig berätta nått kul på jobbet nu för tiden, meeen det är väl tha backside of beeing famous 8-). Och eftersom jag är så generös och bjuder på mig själv för er, kära läsare, lägger jag även upp den här.

Sängen it is.
Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


karin

Du är ju såååååå fruktansvärt söt vännen min!

2008-11-26 | 20:50:02




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!