Tisdagens sköte.

Idag var det sjuuuukt jobbigt att kliva upp. Måste vara november och mörkret. Men jag styrde upp mig, och här har ni dagens outfit, i bästa blondinbella-stil.


Det var jävligt roligt på jobbet idag. Alla var novembersura och vi vältrade oss i varandras bitterhet. Jag och Ali, segröven, hade en rolig konversation i köket. Han är så jävla skön.
A - Vafan Johanna, är du singel?
J - Ja, Ali, TIDIGT.
A - Amen faan vad bra. Då ska jag gifta mig med dig.
J - Ali.. Du har fru, och jag är gay..

Bokade även in min uppkörning med Jesper.. Nästa torsdag is tha day. För er oinvigda i McDonalds underbara värld, innebär det att jag (förhoppningsvis då), blir verifierad arbetsledare. Det är lite status och fett najjs på CV't i framtiden.

Hade även tränarmöte ikväll.. Det var trevligt och vi pratade om juluppvisningen. Lördag den 29 november har GCO uppvising i Aktiviteten i Mölndal. Be there or be fyrkant. Se mig in action, jag är ju faktiskt aktiv i Wildcats nu och mina monstruösa biceps är på ingående.

Ikväll blire spännande. Obama vs McCain. En historisk dag! Jag väntar med spänning!
Obama, thats right! Black niggah allright!
McCain, guess what? YOU REALLY SUCK!

Peace out.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!