I'm gonna win the endless war over who kills the last koala bear, and who in death will love him more.


Idag var jag ledig och det var tänkt att jag skulle hinna med en massa saker, men jag orkade inte. Jag bäddade sängen och that's it. Fika har jag dock gjort, sen svängde jag förbi jobbet och hann med lite tjöt med Otto och Linda, plus lite gratiskäk of course. Strömen hade tydligen gått på restaurangen och det var bara 4 tjejer där så dom fick panik och rignde ner en karl från K17. My gooood.

Igår gjorde jag nått jag inte gjort förr.. Jag köpte kläder på nätet. Köpte en aaaaasfin klänning som jag tittat på ett bra tag, och nu har dom äntligen den i min strl. Så jag slog till och blev 600 kr fattigare, men det var den värd. Bilder kommer upp när den har anlänt.

Imorgon ska jag jobba natt och det känns förjävligt.
Pusshej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!