Back in the days.. Dvs. några månader sen.

Idag var det sista träningen med Cougars innan juluppvisningen på lördag, ni hade väl inte glömt den? 16.00 i Aktiviteten i Mölndal, tha place where it's gonna happen. Insläpp 15.30 och det kostar hela 20 riksdaler. Be there or be fyrkant. Anyhoo.. Träningen gick jävligt bra och det känns top noch inför lördag. Nu ska jag ju bara klara av att prestera själv också, det däremot är jag mer nervös för.

Samtalade med min kära vän Stina igår om träning och liknande, och kom då osökt in på mina forna muskler, och jag föll in i nån slags djup sorg och saknad över min förlorade biffighet. Nu är jag bara tunn och klen.. Jag får skärpa mig. Fast å andra sidan kostade biffen 8 timmar i veckan och det är rätt saftigt. In loving memory lägger jag upp två bilder, checka in mina monstruösa axlar och aaabbss. Det var tider det...

Absen i all sin prakt.

Bicepsen kunde spräcka vad som helst. Nåja, det var då :) Man ska inte gråta över spild mjölk.

Imorgon är jag ledig. Det blir en fika, annars inget planerat.
Aja, hare fett.
Smell yah.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!