Tomasson kom hem, för vi längtar efter er.

Idag har jag jobbat mastodontpasset 10-20.. Var hårt, men nu är det över. Det hade kännts lättare om jag inte började 8 imorgon, men jag har iaf glidarpasset 8-16 så det kommer gå finfint. Hade möte med Jesper idag, ang uppkörningen på torsdag. Känner mig säkrare nu, och jag vet att jag kommer klara det. Om jag missar är det nått litet och dumt, så det är mest det jag är nervös för. Aja, det går säkert skitbra, för jag är bäst.

Jag saknar Karin och Marie som fan. Nu får ni komma hem, vafan gör ni i norrland egentligen? Skärpning. Tänk.. Back in the good old days, när vi söp som svin. In loving memorie bjuder jag på en nostalgitripp med fester vi minns:

Den första officiella inflyttningsfesten i lägenheten. Also forever known as Sagofesten.


Fest hos mig oktober nån gång. Mycket sprit, mycket lugg, mycket saker överallt.


Den omtalade Donkanfesten på Gossip. Tidernas utekväll. Heejbara.


Den Tomassonska 21årsfesten. Det kanske ser milt ut på bilden, men skenet bedrar.


Värmlandsreunion. Partybrudar.


Och senast.. Min välkommen-hem-fest. Alla 4 tillsammans:) Löööv jo gajjs!

Nu blire sängen. Snart iaf.
By bitches and hoooes!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

2008-11-08 | 21:58:46
http://sannanordstrom.blogg.se/
Sanna

KOLLA VILKEN TJOCKIS JAG VAAR! eller ? allvarligt alltså..

2008-11-08 | 21:59:29
http://sannanordstrom.blogg.se/
Karin

ÅÅÅ vännen! Fick en liten tåri ögat. Gud va roligt vi hade:) Vi ses på nyår iaf! Pusspuss

2008-11-09 | 14:35:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!