Papi is cute.

Idag är det farsdag och jag har ringt min far:) Han berättade att mamma har stukat foten och går på kryckor.. eller ja.. Hon kan inte riktigt tekniken med kryckor tydligen så går vet jag inte om det blir så mkt med. Tur att det inte var värre iaf. Min pappa är världens bästa iaf, finns ingen som är så smart och stark som han!

Roggan i all sin prakt. Visst är vi lika?:)

Igår var det natt på McD. Det var sjuuukt mkt att göra. Vi plussade hela natten och det var konstant kö. Dessutom hade jag två sjuka, noot ok. Men Eric kom in och även Otto några timmar, så ett hedersomnämnande till Otto.. Utan dig hade jag varit kvar tills morgonpersonalen kom.

Idag vaknade jag strax före två, lite konstigt eftersom jag somnade vid 8. Pigg som en lärka, och första timmen av dagen spenderades i sängen i telefon. Mkt bra start på dagen. Sen har jag tränat, först med Wilcats och sen Cougars, laget som jag tränar om någon missat det. På tal om det så märker jag att konditionen och styrkan börjar komma tillbaka nu och det känns tvärnajjs. Snart är det ju juluppvisningen.. Och jag hade ju tänkt att jag skulle hinna koreografera färdigt allt nu i helgen, som vanligt har jag en förmåga att överskatta mig själv och det blev inte så. Men som tur var överskattade jag Cougars lite, så vi hann precis med det jag hade gjort idag:) Tur i oturen så att säga.

Imorgon är det stängning, gött för då börjar jag rätt sent. Nu ska jag nörda vidare.
Fridens liljor.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!