Chiill.

Glidarpasset gick som smort idag. Dagens händelse är att Björn spillde kokande vatten över sig när han kokade ur fritöserna imorse.. Det resulterade i några mastiga brännblåsor på hans lår. Stackarn. Nooot ok.

Idag har jag solat, och det var tvärnajjs. Somnade tom en stund. Funderade på att sätta pricken över i:et på min egokväll med en pizza, men utkörningen kostade mer än pizzan så jag blev förbannad och kokade pasta ist. Lika bra iof. Det är en mening med allt!

Min plats för kvällen. Och såhääär mysigt är det, haha!

Kolla Maries blogg och spana in vår kupp mot Sanna haha! :) (Made out of pure love!)
Trevlig helg folket!
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!