Zombie.

Gah vad jag är trött.. Jag är helt slut på kvällarna. Idag började jag 11.45 för ovanlighetens skull och jag släpade mig upp vid 10.30.. Helt död. Känner dessutom en spirande förkylning lura bakom hörnet. Kanske borde köpa nått snitsigt kosttillskott eller vitaminer eller nått. Alla går omkring med sånt där vitaminvatten.. Borde kanske köra på det, men det känns lite pretto.

Ikväll var det träning med Cougars. Vi tränade en massa bygg, vilket behövdes. Måste försöka bli klar med den fucking koreografin nån gång, det är ju som sagt snart juluppvisning. Bara 6 träningar kvar! :S Gah.

Snart är det helg och eftersom Sanna lämnar mig för värmladsskogarna blir det en produktiv helg. Helgens mål:
1. Storstäda hemma, dvs försöka rensa i garderoben from hell vilket jag iof har försökt med i över ett år.
2. Göra klart koreografin.
3. Överleva lördagsnatten. Ska jobba natt, men då är jag ledig två helger i rad sen, vilket är TVÄRNAJJS!


Nu ska jag gå och lägga mig.
Smell yah.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!