Less beyond your wildest imaginations.

Fick just veta att jag fick en Gap på 82% i torsdags. Jääävla skit. Fan vad jag är förbannad. Ali hade sagt att den skulle komma då, så jag var aspå och lovade tom kassapersonalen att dom skulle få 300 spänn i handen om dom gav mig en 100 procentare. Jag var verkligen aspeppad, och det blev en shitty stängning bara för att jag koncentrerade mig på Gapen och inte började förstänga förän efter 7, ni stammisar på bloggen knows what I'm talking about. Det är fan inte rättvist.

Den blev dålig bara för att en VISS person erkände att han hade slappat och låtit gästerna, och däribland gapen, vänta för att han var slö och grinig. Sjukt less eftersom det är jag som får ta skiten. Jag tänker verkligen inte ta åt mig denna, ok det var mitt skift men om folk skiter i vad jag säger så fort jag vänder ryggen till kan jag inget göra. Man måste kunna lita på vuxna människor.. Jag kan inte vara överallt och göra allas jobb. Det är inte så jävla svårt att göra sitt bästa 2 timmar om dagen. Fuckingshittfuck. 1000 spänn åt helvete. Rövhål.

Imorgon är det träning som gäller. Har en 4 timmarsträning med Cougars på morgonen, sen Wildcats och sen Cougars igen. Uppvisningen är ju en vecka bort nu och programmet måste rensas upp lite innan dess. Känns otroligt skönt att allt är klart nu, och det bara är finliret kvar. Rätt mkt finlir innan det är tävlingsklart visserligen men det är ju några månader kvar till DM.

Nu ska jag nörda vidare på msn och se X-men.
Smell yah.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!