Tråkigt, tråkigare, sjukt uttråkad.

Dagen har spenderats i total inaktivitet och jag dör av tristess. Så fruktansvärt tråkigt. Det mest produktiva jag har gjort idag är att organisera Cougars dräkter inför uppvisningen, efter det var jag tvungen att vila lite, klen som man är. Sen lagade jag middag och gjorde 4 matlådor, så lite nyttigheter har jag klarat av.

Febern har inte gått ner, goddamnit, så det blir inget jobb imorgon. Har även nyst som en tok hela dan, whats up with that, jag brukar aldrig nysa.. Eller jo, men sällan. Det är tråkiga program på tv, har kollat alla bloggar som är värda att ses, hängt på fb, bdb och qx.. Händer nada. Jag har iaf stenkoll på tv-tablån idag.. Om 5 minuter börjar en dokumentär om unga mammor och sen är det sjukhuset. SPÄNNANDE!
Kan jag inte ha lagom doser av tristess vs stress? Tydligen inte, det är alltid extremt åt båda hållen. Jaja, det kunde vart värre.

Nu blire rulla åt sidan och kika på tv. Kvällens kraftansträngning.
Peace ouut.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!