Tagen på sängen.

Sanna är påväg hit, hon ringde och väckte mig och sa att hon var påväg med lussebullar. Hennes "vafaan sover du?" skapade lite ångest eftersom jag hade ställt klockan på 10 och inte riktigt hade tänkt sova till halv 1. Jag klev upp och satte på en tvätt, så nu känner jag mig lite duktig iaf.

Glömde ju berätta om en rolig incident som hände igår. Jag hade några timmar mellan träning 1 och 2 så jag åkte in till stan för lunch med Marie, Jonas och Sanna.. Efteråt gick jag och Sanna på Gina och Sanna hittade en jättefin handväska, ni vet en sån där liten sak med rosett och guldkedja, och jag (vet inte vad som flög i mig) utbrister, högt och tydligt, "ÅÅÅÅÅÅH MAJJ GAAAAAAAD!!". Sanna tittar på mig som om jag är en total idiot och säger: "Hej, jag heter Johanna och är 14 år". På andra sidan bordet står ett butiksbiträde som fullkomligt exploderar i skratt, vilket såklart vi också gör. Sanna köpte den.

Nu är sanna här.
Smell yah!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!