Some words are best unspoken.

Idag fick jag vara ledig, vilket var bra. Har tvättat, lökat och koreograferat hela dan. Helt sjukt att en fucking dans på 20 sekunder kan ta två dagar att göra. Okejrå, jag har inte suttit 24/7 men iaf. Men nu är den klaaaarrrrr! Halleluja. Ska bara renskriva den lite.

Blev en fika med Sanna idag också, long time ago. Hade en massa catching up to do. Hade tom tagit med mig kameran så det skulle bli en schysst fikabild, men samtalet var sååå intensivt att jag glömde bort det. Eller.. Ja, jag glömde bara bort det. Således blir det en annan bild på mig och Sanna. Håll till godo.

Sprang förbi donkan också, hämtade lite papper, tjöta lite och tiggde till mig kaffe. Sen blev det en solning, uppvisningen närmar sig och har man inga absss längre måste man iaf vara brun. Rören är eg, kassa som tusan på stället där jag solar, men killen som äger det är så himla trevlig så jag vill gå dit ändå. Idag bjöd han mig på ramlösa när jag satt och väntade :) Gulle.

Nu är det snart onsdag och då är det snart torsdag och då är det snart helg. Party och annat bra :) Kommer bli en bra helg.
Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sannapanna

snygga vi äääär :*

2008-11-12 | 21:48:02
http://sannanordstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!