Snöööö.

Årets första snö faller över Götet, och det gjorde att det kändes mkt lättare att existera med vetskapen om att jag ska öppna restaurangen imorgo kl 8. Varför schemalägger dom någon på stängning och sedan öppning? Kommer aldrig förstå mig på det där. Anyhooo.. Kvällen gick ok, apmycket att göra för att vara en plain torsdag och det var ju långt ifrån den bästa stängningen jag gjort. Men som tur är, är det ju jag som får äran att ta skiten imorgon:) Det positiva med situationen är att jag slapp gå till securitas med nycklarna, vilket innebär att jag kom hem tidigare plus får en liiiten extra sovmorgon imorgon. Praise tha lård.
Har även hunnit med att sola idag, så likblekheten jag skaffade mig under mina sjukdagar är borta. Topfräscht.

Imorgon blire vin, kycklingsallad och goda vänners lag. Längtar som fan.

Sängen it is.
Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!