Nej igen.

Har precis haft en kvinna här som kollade på min lägenhet. Hennes första kommentar var att min lägenhet var sååå ren. eh okej :) Hennes var inte det kan jag ju säga. Den hade inglasad balkong o allt men det blir nog inget med det. Resten av interiören var från 60 talet typ. No thanx.

Såg just att jag tydligen började kl 3 idag. Jag blir verkligen sjukt less på att dom ändrar tiderna heeela tiden. De månader jag var utan dator drog jag ut mitt schema i början på månaden, som man gör på normala jobb, och gick efter det. Jag kom ju försent/för tidigt/fel dagar gaaanska så många ggr kan jag ju säga. Vad är det som är så jävla svårt med att lägga ett schema som funkar från början, eller iaf ringa personen i fråga och säga att man ändrat. Upprörd.

Nu ska jag käka.
Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!