Hur kunde jag lämna henne? I'm such a fool.

Idag insåg jag en sak, att jag har varit en idiot. Jag gick ifrån något som verkligen var bra, för något som visade sig vara skit. Förlåt mig Vega, nu är jag tillbaka och jag kommer inte lämna dig igen. Men som min kloka vän Stina sa, man måste prova sig fram innan man hittar den rätta.
Jag och Vega hade en väldigt bra relation, tills jag lämnade henne för Open Sun vid Vasaplatsen. Det solariet låg bättre till och hade bättre öppettider. Dessutom lät jag mig charmas av den otroligt trevliga ägaren, och det gjorde att jag ignorerade det faktum att man knappt blev brun. Idag besökte jag Vega igen iaf, och insåg att man blir dubbelt så brun, på hälten så kort tid till hälften av priset på open sun. Hur kunde jag lämna henne? Donno.

Idag har det varit en najjs dag på jobbet, assmöte dvs. kaffe och bullar i två timmar, var klart välkommet. Snack om julfesten har det också hunnits med och fördojjan, kära vänner, blir hos mig. Alla får plats, jag bjuder på glögg, välkommen in i värmen.

Nu ska jag ämmässänna vidare.
Pussokjam.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster

Kära syster! ser att du inte riktigt följer traditionerna, att vänta till 1:a advent med att pynta men, men...

Hur har det gått med "uppkörningen" eller vad det nu var?

Tur att det snart är jul, för nu längtar vi efter dig!

Många kramar från oss här hemma!

2008-11-25 | 22:36:14
http://www.mukka.bloggagratis.se
Anonym

du är sjuk ;D

2008-11-26 | 09:14:37
http://sannanordstrom.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!