Glidardag.

Hade världens glidigaste dag på jobbet. 8-15, nästan ofärskämt. Fick dessutom stå i köket, på stora, så det var lugnt och bekymmerslöst. Efter jobbet blev det införskaffande av vin till kvällen och en hel del telefonsamtal för jag försöker samordna föreningens beställningar av träningskläder, vilket verkligen inte är a piece of cake.

Idag har jag dessutom gjort slag i saken och bokat tid för tatuering. 5 januari is tha day it finally gonna happen. Peter på Heidi Hay's tattoo får den stora äran att gadda min oförstörda kropp. Det kommer bli smoookin'. Detaljer som motiv och placering behåller jag för mig själv än så länge, så blir spänningen för er större, moaha.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon kommer bilder från kvällens bravader, så håll utkik!
Smell yah fuckers!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!