Den nakna sanningen en söndagsmorgon.

Det är morgon, kl är snart 8 och jag har inte gått och lagt mig än.. Slutade jobbet för mindre än 1,5 timme sen.. Jävligt hemskt när man tänker på det. Har precis duschat av mig donkanmisären. Natten gick bra, fast egentligen gick den åt helvete. Vår städare gick hem efter en halvtimme.. Han var assjuk.. Jahaja, det betyder städa hela matsalen själv... Löningshelg, VARSEGOD! Hade som tur var rediga medarbetare som stannade över och hjälpte till så det gick smärtfritt. Jag var dock lite bitter kl 5 när jag rensade en spya ur handfatet på toaletten, folk slängde mat på mitt nyskurade golv, ställde ner stolar jag satt upp och vägrade gå fast vi hade stängt.


Imorgon är det en massa träning, ska bli kul. Har precis fått veta att Wildcats ska ställa upp i en opentävling utomlands i vår, och jag ska vara med!:) Hoppas mina läskigt snygga biffarmar kommer tillbaka iom det.

Nu ska jag försöka sova några timmar.
Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!