Dagens ord: trött.

Jag har sovit två och en halv timme, jag känner mig fan på fyllan... Fryser och har konstiga skakningar.. Dessutom kalla händer, jag har aldrig kalla händer. Det kommer bli fucking lövli att jobba inatt direkt efter uppvisningen. Kommer nog vara pigg mot småtimmarna:P 


Jag är trött. Trött på mycket. Tegan and Sara får inleda dagen. Aja, på med rosetten..

See yah.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syrran

Kära syser!

Jag har ju talat om för dig att man MÅSTE sova ibland.

Nu måste du ta och vila ordentligt när detta är över (för nu är det väl lugnt med träningar, iaf till efter jul?)

Här sover vi inte heller så mycket, barnen avlöser varandra mest hela tiden. Dessutom har ju Albin inte mått så bra dom sista dagarna. Tänkte att det var över nu, så han fick åka till korttids igår. Men nu ringde dom på morgonen, han har kräkts igen inatt :-(

P & K // Syster

2008-12-01 | 08:23:22
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!