Stressad.

Jag städar och det är skittråkigt. Men jag börjar känna mig lite stressad för jag jobbar i princip varje dag tills det är dags att åka hem. Även om det är typ två veckor kvar är jag stressad. Jag skulle egentlien behöva storstäda, slänga en massa saker och tvätta och sånt men det kommer jag inte hinna. Eller kanske.

Hittade en gammal dagbok när jag städade.. Det var roligt :)

Nu ska jag duscha och sova. Imorgon kommer Olle och Viktor till Götet och vi ska parta gärnet. Det är ju gayfestival  här i helgen:P Synd att jag jobbar men det får gå ändå ;)

Harehej
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Älsklingen

älskiii passa dig för göteflatorna :D haha

2008-05-31 | 10:07:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!