Slött

Idag är första söndagen på nästan 2 år som jag inte har träning. Det är jävligt skönt. Det firas med soffliggande och tv-tittande, Anna och kungen is tha shit.

Idag är det morsdag och jag har kommit ihåg att ringa min. Hon är världens bästa mamma.

Letandet efter en hyresgäst under sommaren förtsätter... Har inte hittat någon än. Vore gött att ha någon helt klart.

Innehållsrikt inlägg.. Men nu fortsätter filmen och det är schpännande.

Harehej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster Yster

Kramar från Umeå!!!

2008-05-25 | 19:11:31
jessica

en liten kommentar :P
du e så fin mitt hjärta.
ska du komma upp på en kopp kaffe och lite film?

2008-05-25 | 21:37:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!