Min dygnsrytm är seriöst fucked up.

Jobbade natt i helgen, dvs till 06.00. Det är väl ok.. men inte om man har uppvisning på söndan och man måste kliva upp kl 10. Spec inte om natten har varit katastrof med saker som går sönder, kö ut genom dörrarna, medvetslösa brudar i matsalen och ambulanser, man inte är hemma förän halv 8 på morgonen och hinner sova 1,5 timme. Jag var seriöst full när jag vaknade. Men det gick faktiskt bra, vi var asduktiga och GP var tom där. And guess who is in the paper med namn och allting. Mäkta nöjd är jag. Ni hade fått en länk om GP hade kännt för att lägga ut artikeln på nätet vilket dom inte har. Mammsen, jag tar med den hem så får du se.

Imorgon ska jag göra en filminspelning med Wildcats. Filmpoint ska göra en ny video om oss, dom gjorde vår promotionvideo förra året. Najjs.

Nu ska jag sova, har assmöte imorgon.

Pusshej.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!