Kvällens herpes-uppdatering

Jag hatar herpes. HATAR hepres. Vi kommer verkligen inte överens. Jag har Zoviraxat den hela dagen, fuck the 4 hours between treatments, och den har svarat med att göra ont som faaan hela fucking dagen. Min envishet har dock gett resultat. Sanna som har spenderat hela dagen med mig har gått från "whaaat the hell is thaaaaaaaaaaaaat?!" till "a men nu syns det ju knappt". Fast så farligt har det faktiskt inte varit, jag har sett dom som haft det myyycket värre. Det känns värre än det ser ut, Karin och Helena kommenterade det inte ens förän jag nämnde det. Iof kanske dom bara ville vara snälla.

image12
(Det är inte personen på bilden som har skrivit bloggen)

Kom ju just hem från shlagerkväll hos just nämnda. Persson och Sanna (the antischlagerjagharaldrighörtförraåretsvinnare) var med och det var väldans trevlit. På vägen hem hände nått sjukt. Signalen som spårvagnarna har när dom vill varna folk (typ ett högt, hetsigt ringande ljud), fastnade och gick inte att stänga av, mitt på hisingen, mitt i natten. Så föraren stängde av strömmen och det blev kolsvart. Gissa om jag var skrajj. Det slutade (SOM VANLIGT) med att vi fick gå av och vänta på nästa vagn. Inte så kul när det var svinkallt. Jag hatar vagnarna.

Nu ska jag sova.
Häjjmädä
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!