Jag förvånas över att folk förvånas.

Idag har det varit en riktigt bra dag på jobbet. Fick stå i kassan i 10 timmar och sålde glass tills jag ville spy men det var så mkt att göra så dagen gick fort ändå. Skönt.

Ikväll tänkte jag baka till träningen imorgon. Vi ska ha avslutning med laget, så vi ska fika bort magrutorna. Jag skulle handla lite efter jobbet och gick genom nordstan till hemköp, när någonting roligt hände. Jag gick o pratade med Jässan i telefon när jag blev stoppad av en telefonförsäljare, en käck o trevlig kille.
Försäljaren - "Hej! Får jag fråga vad du ringer med?"
Jag - "A, Halebop..."
F - "AAAaaaa okej! Vem pratar du med? (megaflin)"
J - "Min flickvän."
F - (sätter flinet i halsen) "eeeeh... va? Din... flick... vän?"
J - "ja"
F - "FAN vad coolt att du säger det bara sådär!! Så du är...? Alltså, är du... ? (märkliga handrörelser)"
J - "öhm. ja."
F - "Fan, va coolt. Jag är det med! Alltså.. ja. Hälsa din flickvän det! Hälsa henne!" (Lyckligt megaflin igen, samtidigt som han går iväg, utan att ha försökt sälja mig någonting.)
Jässan som har hört hela konversationen dör av skratt. Å herre.....

Nu blire köttfärssås :)

Hareheej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster

Lycka till med kladdkakan!
Längtar!
Kram

2008-05-22 | 21:57:50




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!