Working 9 to 5 (på mcd = 9-19.30)

Har jobbat hela helgen men har ändå hunnit med att festa med Olle och brudarna. I fredags var det invigning för gayfestivalen på världskultur. Förfesten var i Olle och Viktors svit på Clarion hotel, och den var najjs. O och V hade kommit hit med några kompisar från sthlm, vi har inte setts på aslänge så det var jättekul. Det var bögigt som fan men trevligt, haha:) Världskultur sög dock rätt mkt. Festen var i ett museum och det var inte den bästa lokalen. Dåligt ljud, dåligt ljus, dålig musik. Jag käkade en kebab med Otto, och den var iaf god:)

Började jobba kl 9 dagen efter och det var hårt. Skulle ha jobbat till 19 egentligen men jag fick sluta tidigare så jag hängde på stan med Sanna, Olle och de andra gäjsen. Vi käkade glass och tittade på luddiga ankungar i kanalen, sommrigt som tusan. Jag skulle ha följt med dom till Gretas på kvällen men jag pallade inte. Jag somnade kl 8 och var stendöd till halv 8 nästa morgon. Då var det till jobbet igen:) Har haft en jävligt jobbig dag. Det har varit FÄÄRSKT folk. Jag hatar söndagar, för dom tar alltid in den billigaste personalen, dvs den nyaste, yngsta och därmed också mest orutinerade.

Imorgon börjar jag kl 07.00. Jag ska inventera. Jippie.



Älskling. Du är det bästa jag har. Jag finns alltid här för dig.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster

Hej syster Yster!
Nu är det väl inte så länge tills vi ses.?! Jag/vi längtar massor efter dig. Så jobba på så ses vi snart! Kramar

2008-06-02 | 20:25:54




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!