Välkommen till Luleå kommun.

Jahapp nu var man i luleå efter tio tusen tågresor, semester och studentfirande. Mitt underbara sommarjobb är i växeln på Luleå kommun. 8-4 varje dag, 1 timmes lunch ,två fikaraster och ledig varje helg. I'm in heaven. Donkanstressen känns långt borta. Nu blir det lugnare och lugnare här eftersom många går på semester och spec på eftermiddagarna är det inte mkt att göra. Eller klart det är att göra, men när man är van att springa omkring i 9 timmar med hjärtat i halsgropen är det rena semestern att få sitta framför en dator hela dagarna. Fast jag ska unna mig en veckas semester när jag slutar här.

Idag firar jag och Jässan 3 månader:) Hon ska laga pasta åt mig när jag kommer hem, som en redig fru.




Här är, lite sent men ändå, en fin studentbild på mig, Jässan och hennes kusin. Jag kom hem och överraskade henne på studenten. Kommer aldrig ljuga för henne igen, shit vad jobbigt det var att hålla det hemligt haha!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Syster m familj

Vi är så glada att du äntligen har kommit "hem" för att stanna en lite längre stund.

Kram

2008-06-26 | 18:30:56
http://www.mukka.bloggagratis.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!