Schpäck.

Varför går man upp i vikt under sommaren? Jag stÖÖÖÖÖÖÖr mig! Nog för att jag har en stillasittande jobb och träningen är i princip obefintlig, men förut åt jag på McDonalds flera gånger om dan (billigt och bekvämt när man jobbar haha). Nu äter jag nästan alltid bra mat, så på nått sätt tycker man att det borde jämna ut sig. Men icke. Sommarspäcket är här. Mest sörjer jag nog inte flärret som börjat visa sig. Jag sörjer musklerna som inte gör det. Jag saknar att kunna få Jässan att dreggla bara genom att gå runt i brottarlinne. Men iof, för att se ut som jag gjorde betalade jag ett högt pris.. Hade ju inget socialt liv eftersom jag tränade varje dag... Aja, jag får väl leva i min fucking fairytale world nu under sommaren med 8-16 jobb, inga utgifter och gratis mat och boende. Den 16de augusti är det tillbaka till verkligheten. 7.30 på lördagen går planet hem till Götet, jag bokade biljetterna igår.

Igår hade jag och Jässan en supermysig kväll. Vi lagade god mat, drack gott vin och satt ute på altanen och mös. Sen gick vi en lång promenad med Rocky. Den avslutades med bad, iaf för min del. Jässan, och speciellt Rocky, var lite entusiastisk. Vi tänkte se kvällens dokumentär på gay-femman. Den handlade om kristna homosexuella ungdomar, men det var inte så värst spännande så vi la oss halv 10:)

Idag ringde jag bostadsbolaget för vi är ju sugna på att göra om lite i lägenheten. Det visade sig att man fick göra mer än jag trodde så nu blire ommålning i köket och fondvägg i sovrummet :D

Hareheej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!