Helgens bravader.

Sorry för dålig uppdatering under helgen men jag har haft fullt upp:) I fredags åkte jag till syrran, Albin och Mats. Albin blev så glad när jag kom och vi busa och skrek en stund:) Mats fyllde år så vi åt en massa tårta. Jässan kom och hämtade mig när hon slutade så åkte vi hem till henne. Där vankades det mera mat, och vin. När vi skulle dra in till stan upptäckte vi att bussarna hade slutat gå. Kvart i nio på en fredagskväll. (Jag saknar Göteborg!) Så det fick bli taxi in till stan. Karin har precis flyttat in i en lägenhet bakom teatern så det var krypavstånd till krogen. Jävligt najjs. Johanna hade kommit hem från Skellefteå, och det var kul att träffa henne. Det var en riktigt brudig fest, och vi fick tom ta en oskuld, lilla Emilia hade aldrig druckit förr, och det kändes ju lite speciellt :)


Snygg min, snygga gardiner, snygg flickvän.


Malin och Fia lookin' all pretty.


Johanna hittade en ny grejj som hon var mykcet fundersam över. Emilia
hade en söt klänning.

Det var faktiskt roligt på Grace och det blev jävligt sent. Jag och Jässan kom hem efter 4 nån gång. Jag och Rocky Stup i fullan var vi och sov till halv 2 dagen efter. Då fick man lite ångest eftersom det var strålande sol och det har det inte varit på flera veckor. Vi packade och drog till Aronsbadet, vilket var onödigt egentligen eftersom vi inte badade. Vi käkade supergod middag på kvällen, fläskfilé, klyftpotatis och suuupergod sallad som svärmor gjort.

På kvällen gick jag och älskipälsk och fiskade. Det var supermysigt, och vi fick en minimal aborre. Sen åkte vi in till stan, köpte en glass och satt nere i hamnen. En riktigt sambo-mysig dag.

Igår var vi båda jättetrötta och griniga. Det blev en lugn dag med tv och nybakta bullar.

Idag är det back in buisness. Det är en ny kull som gått på semester så jag har fått skifta skrivbord och dator. Nu ska jag få vara lite i receptionen också, det blir kul:)

Fridens liljor.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!