Moster J.

Nu har jag avancerat lite på kommunen. Nu sitter jag i receptionen i stadshuset och känner mig viktig. Det är faktiskt rätt kul och bra merit, jajjemus.
När jag kom hem hade Jässan gjort tacos åt mig, och jag hade plockat blommor åt henne.

Efter det åkte vi till syrran, Mats och Albin. Albin och jag lekte hej-leken och det var sinnessjukt roligt. Sen kom en lastbil med Syrran och Mats nya IKEA-garderob som dom köpt för 12 000. Den var repad i frakten och det var inte lika roligt.

Jag har lite ångest. Sommarmaten, ett stillasittande jobb och noll träning i kontrast till elitidrott, 10 timmars träing/vecka och ett springatillsdudörochkräksochsvimmar-jobb börjar visa sig lite. My god. Jag får skärpa mig innan det går illa. Imorgon är det spinning som gäller.

Guds frid.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!