Sambofläsk är av ondo.

Jag har överlevt ännu en helg. I fredags var vi ut på Grace. Det var sådär, som vanligt. Det var sjukt kallt så jag var så genomfrusen att jag inte ens blev varm av att dansa. Kan väl iof bero på att en viss Fia envisades med att gå ut och röka var 5e minut:P Det var freeezing cold, och thank god att jag inte fick urinvägsinfektion eller nått. Var fan är sommaren liksom?

Idag har jag bokat flygbiljetter till Sthlm och Pride. Jag har inte fått klartecken om jag verkligen kan ta det eftersom jag jobbar, jag måste få sluta lite tidigare i så fall. Men bättre att boka och i så fall boka om än att inte ha någonting alls. Det brukar bli rätt fattigt med biljetter den helgen, det här är första året som jag faktiskt är i tid med att boka biljetter till pride:)



Idag bjöd jag älskling på lunch på Baan Thai. Det var gott och hon var snygg.


Jag vettefan vad som har hänt med min banner. Min blogg ser ut som fan och trots att jag fick mvg i webbdesign klarar jag inte av att fixa den. Totalt värdelöst haha!

I fredags var jag på spinning på Inpuls. Jag är ju inte direkt någon elitidrottare längre. Jag höll på dö typ. Idag ska jag på body pump. Känns jävligt motigt, men samboflärret börjat sakta men säkert smyga sig på. ;)

Nu slutar jag snart, då ska jag hem till mamma och käka, sen träna och sen hem till Jässan.

Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!