Oldies but goldies.

Igår sov jag hemma i Sunderbyn för första gången på länge. Jag bjöd hem mina kära vänninor Fia och Princess på en kopp te och redig som jag är krafsade jag ihop några chokladbollar. Dom är så söta, jag önskar jag kunde ta med dem till Göteborg. Nästa helg blire en saftig ferrre för då fyller Fia 19 stolta år, jag vet redan vad jag ska köpa i present, moaha!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


princess

Johanna! du får sluta upp med att använda den här bilden, wtf. :D haha jag tror du måste uppdatera bildmappen.. och jag vet inte vad jag ska köpa till sofia än. :o hmmmm..

2008-07-30 | 13:23:23
Tha queen herself

Princess, stop being a pussy o bjud på dig själv! Den är helt underbar!:D



Jag kryllar av fräscha ideér, men dt är länge kvar än;)



2008-07-30 | 14:45:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!