Sambomys slår singelmisär med hästlängder.

Igår hade jag FF. Flickväns-fritt. Eftersom jag
och Jessica inte har sovit ifrån varandra mer än en gång sedan jag kom hem kändes det lite konstigt. Först var det lite skönt och jag vältrade mig i Extreme Home Makeover och Animal Planet och njöt av att jag skulle slippa somna i frustration med Sally Santesson i bakgrunden. Men när det väl kom till kritan så var det inte så jävla roligt. Jag vände och vred mig till kl. 11, och när jag är med henne kan jag somna kl. 9. Goddamnit.

Nu saknar jag henne så mkt att jag ringde och väckte henne och tvingade in henne till stan så vi kan äta lunch tillsammans :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!