Stegen ekar tomt i stadshusets korridorer.

Idag skiner solen och det betyder att det kommer att vara ännu mindre att göra på jobbet. Kan vara skönt att ta det lite lugnt några veckor nu för den 4 augusti brakar det lös när alla kommer tillbaka från semestern. Det är skönt nu när Jässan börjar kl 5 på morgonen för då vill hon gå och lägga sig tidigt. Men även om jag somnade kl 9 igår så är jag likt förbannat trött. Jag var superpigg när hennes klocka ringde kl. 4 men när jag skulle upp två timmar senare så var det inte alls lika lätt.

Igår fyllde min hallonbåt Helena år. Jag kom faktiskt ihåg det, (jag är på riktigt den sämsta människan i världen när det gäller födelsedagar. Jag vet inte när mina syskon eller föräldrar fyller år eller hur gamla dom är. Det är så man får skämmas.) kan bero på att jag skrev upp det på handen men iaf :) Glömde dock att skriva på bloggen så gör det idag ist.

Ikväll vill jag hitta på något. Man har bara några futtiga timmar på kvällen att göra saker. När jag blir gammal och rik ska jag jobba deltid, vara ledig varje fredag och sluta kl. 3 varje dag. Jag är såå glad att jag har det här jobbet i sommar och inte kör skift på helvetes-donkan. Men snart är det back in buisness.. Hujja.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!