Riktiga vänner är guld värt, don't let them go.

Idag skiner solen i kontrast till gårdagens spöregn. Halleluja.

Ikväll händer det något mycket roligt:) Jag ska träffa Sofia, Lotta, Madde, Frida och Lollan. Vi har gått i samma klass hela låg och mellanstadiet och var värsta gänget och bästa vänner i flera år, men Lotta fick barn, Frida flyttade, vi gick på olika gymnasier och gled ifrån varandra. Vi har inte träffats på säkert 3-4 år så det ska verkligen bli hur kul som helst! Undrar hur alla ser ut nu för tiden.. Jag tänker mig fortfarande Lotta i jazzbyxor, orange kjol och turkos topp.. Tja, det var ju som sagt några år sedan:P Vi ska käka och gå ut på färjan. To bad att jag måste jobba imorgon, men det är smällar man får ta.

Igår ringde Biggan mig. Det var askul att höra från honom. Han ville att vi skulle dra ihop något med gänget när jag kommer hem. Så ni som känner att ni hör dit; någongång helgen den 15/16/17 augusti äre brännboll och öl i slottskogen! :) Han tyckte att jag hade mycket norrländska, vilket han inte verkar vara ensam om att tycka. Men den kommer väl sina när jag kommer tillbaka. Hoppas inte göteborskan har någon inverkan på Jässan iaf. Hon är så sexig med sin norrländska ;P

Det gick bra med Rocky igår förresten. Vi kom väldans bra överens. Blev lite dramatiskt när vi blev attackerade av två pudlar och jag blev rädd att Rocksson skulle käka upp dom, men han var så snäll så. Tur var det, blodspillan en tisdagseftermiddag är inte så pläsänt.
Snart äre första fikan och då ska jag käka min otroligt goda rostbiff-macka.

Hareheej.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!