Kanal 5 är gay.

Höll på att glömma att jag skulle börja en halvtimme tidigare idag, rutinerna är så invanda nu haha. Men eftersom jag fick låna bilen idag så löste det sig.

Imorse åkte svärföräldrarna till Göteborg, kändes lite jobbigt. Längtar hem nu.. Fast jag vill vara kvar här så länge som möjligt.. Jobbigt det där.

Igår var det gay-maraton på femman. Dom har börjat med någonting inför Pride, och det är ju kul att dom uppmärksammar, men VAFAAAAN var det för obehaglig substans av hår, bröstvårtor och buttcracks som utgjorde Kanal 5-loggan?!? Det var typ inte ok. Visst, det är bra att dom uppmärksammar, kul att ni försöker osv. Men måste allt som har att göra med hbt göras så jävla sexualiserat? Nu låter jag som en problemsökande feministflata men jag stööör mig. Kanal 5 kunde väl ha gjort nått regnbågsrandigt o glittrigt, för vem vill se en hudfärgad orm, formad som en 5a ta en annan i prutten? Obehagligt, I tell yah, obehagligt.

Gutts frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!