Jay.

Här kommer en sån där töntig lista, bara för att det är så sjukt lite att göra just nu.

Har du någonsin konfirmerat dig: Japp. När jag var 14 som dom flesta, har jobbat som konfirmandledare i en herrans massa år också.
Sagt till din mamma att du hatar henne: Jag tror inte det. Om jag har gjort det någon gång i ett hormonstinnt pubertetsutbrott så skäms jag.
Bett till Gud: Med tanke på svaret på fråga 1 vore det konstigt om jag svarade nej.
Lurat någon på pengar: Lurat och lurat. Jag tiggde pengar från min farmor när jag var 5 och snäll som hon är säger hon ju inte nej. Skäms för det fortfarande.
Stulit från ett barn: Inte i vuxen ålder :)
Slagit en vän: Joo.
Tyckt att du själv varit jobbig: Mygod, ja. Hade en mycket kort fjortisperiod.
Vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person: Nej
Ljugit om din nationalitet: Nej
Önskat att du vore någon annan än den du är: Ja, men inte de senaste 10 åren.
Nypt en tjej i baken på krogen: Haha nej.
Fått höra att du liknar en kändis: Nej, men har däremot hört att jag har en dubbelgångare. En svensson, men iaf.
Fått höra att du liknar någon ful: Ne. Hade nog blivit pissed.
Städat och tyckt att det var kul: Händer ofta. 36,nånting år på vuxenpoängstestet på Facebook, haha.
Ätit en ostbåge och tänkt att de luktar fotsvett: Kanske inte fotsvett direkt men jävligt äckligt. Äter inte ostbågar.
Förolämpat någon så grovt att de börjat gråta: Ja. Men det var inte menat att såra
Blivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen: Många gånger. Lyckligtvis inte så ofta nuförtiden:)
Tyckt att det är charmigt när någon luktat svett: Absolut inte.
Blivit så äcklad av en annan person att du kräkts: Nej, men snudd på.
Rakat av allt håret på huvudet: Hade en nasty page/pottfrilla en gång. Det var väl ungefär lika illa.
Rakat bort ögonbrynen: Nej men när man var 14 var dom som ett streck. Savannbyxor, kajal och häxblandning i petflaskor. Det är så man blir nostalgisk.
Vilken svordom använder du mest: Svär inte alls mycket. Men om det blir så är det nog fan.
Vilken var den senaste filmen du såg: Mulan :D På VHS! HAHA!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: En tvättmaskin.
Vad finns i din låtlista just nu: Katy Perry, Tegan and Sara och Lillasyster.
När var senast någon stötte på dig: Igår... En het brunett tog mig med storm. Fast jag är rätt lätt på foten när det gäller henne ;)
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Jovars, nån gång.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Balder på Liseberg!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Säkert.
Vilken film kan du alla replikerna till: Lejonkungen!
Pratar du några andra språk: Ja, engelska. Lite spanska, med betoning på lite. Sen kan jag svära på samiska men det kanske inte räknas.
Har du gråtit offentligt: Ja har bölat så snoret sprutar på tävlingar i en massa år. Finns dokumenterat, det bästa var på omslaget till programmet för EM 2004.
Har du någonsin dejtat någon av annan etnisk bakgrund: Haha ja.
Vilken egenskap är ett måste hos en partner: Humor och självdistans!
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Japp, självförtroende och karisma räcker längre än ett pretty face.
Vilken är din mammas hemstad: Jokkmokk :D
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: För att må bra, 8 timmar. Har funkat med 2-3 timmars sömn men då är det bara någon dag.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik: Ja! Särskrivning är en synd. Men jag är långt ifrån perfekt själv..
Tycker du om att krama folk: Jovars det är la mysigt.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd ut dig, hur skulle du reagera: Jag skulle bli besvärad. Lyckligtvis har jag ju flickvän så det blir ju lätt att säga nej :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Plupp. Om han räknas som kändis.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta: Många, men minns inte. Läste mkt när jag var mindre men inte längre.

Snart lunch! Har ingen mat med mig idag så det blir nått på stan. Har ett sinnesjukt craving av kycklingsallad och avokado.

Hejbara.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!