Back to the 90's.

Gårdagen var superkul! För er som inte hänger med skulle jag träffa minaold time friends som jag inte sett på hunra år (4). Vi träffades vid Waldorf och käkade där, och shit vad alla har förändrats! Frida som ALDRIG har färgat håret, var blond (!) och assmal, Sofia var korthårig och blond, Lotta hade fått tillbaka snärtstjärten efter graviditeten och Madde var tatuerad... och jag var flata. Lollan hade inte förändrats så mkt men det kanske beror på att jag har träffat henne mest av alla under åren, skillnaden blev inte lika dramatisk liksom. Bilder kommer snart!

Vi satt och snackade läänge och sen åkte vi hem till Sofia och fortsatte där. Shit vad det är roligt att prata gamla minnen. Jag var ju lite nervös för att komma ut inför dem, men alla visste redan haha! Varför är jag förvånad? Frida sa att hon visste att jag var kär i vår spanska-vikarie i åttan, jag som jobbade så hårt för att dölja det ;)

Det var verkligen en supertrevlig kväll och vi bestämde att vi måste göra om det minst en gång per år nu. Tyvärr så skulle jag ju jobba idag så jag åkte hem vid 12, dom andra skulle ut på färjan.

När jag kom till rondellen vid kulturens hus var det nån idiot som körde fel håll i rondellen, och sedan ut på fel sida av bodenvägen, alltså körde mot trafiken. Mongo. Jag ringde polisen, som den perfekta medborgare jag är. När jag kom hem var skruttan vaken, vilket var tur för jag hade saknat henne så mkt. Men eftersom hon varit ensam med Rocky hela dan var hon så jäkla babblig så det dröjde till 1 innan vi somnade :) Har varit så nervös att försova mig till jobbet så jag har sovit som en kratta. Tur att det är torsdag.

Jag och Jässan ska dissa PDOL i helgen och ligga o steka på stranden ist. Pite dansar och ler är typ norrlands största festival, men är man inte 14 år och hångelkåt med en flaska häxblandning gömd i bh'n är det lika roligt som en kväll på Grace. Dvs. inte värt över 500 spänn. Save the cash till Pride ist! :D

Nu får jag ge mig.
Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!