Don't count grandma out.

Det blev middag hos Farmor igår. Som vanligt hade hon "slängtihopnåttgammaltfrånfrysen", dvs lax, kokt potatis, ishavsröra och sallad. GÖÖÖÖÖTT! Sen blev det glass och jordgubbar. Hon är så söt och rolig min farmor, vi satt och pratade på hennes uteplats när det gick förbi en tjej med en papillion i skogen. Gissa vad hon säger tanten;
"vet du vad en sån där liten kallas?"
Jag - "Nä, vad?"
F - "Nä, hujja det är så hemskt så jag kan inte ens säga det."
J - "Äh, men säg nu."
F - "FITTSLICKARE!"
J - "MEN FARMOR!!"
Sen asgarvar vi så tårarna sprutade.

Nyss var kommunalrådet Karl Petersen här och hälsade på mig och snackade lite. Han var en trevlig karl. Ska nog presentera honom för min farmor.

Imorgon bäre av!
Peaceout.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


baben

hahaha! :P

2008-07-31 | 12:18:40




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!