Tea Trudy!

Sitter på jobbet och sippar mitt morgonkaffe. Som vanligt är det ganska lite att göra på förmiddan vilket är rätt skönt, men samtidigt går tiden så sakta.

Nu när jag har ett 8-16 jobb på kommunen, omgiven småbarnsföräldrar med husköpsproblem får jag lite ångest över framtiden. Kanske dags att jag tar tag i någonting och börjar plugga eller vad som helst. Jag vet inte ens vad jag vill bli! Egentligen vet jag det, men vafan. Det finns ju hur mkt som helst som jag vill. Jag vill vara egen företagare och öppna ett gaycafé eller bar, eller läkare som jag sagt i hundra år, eller någonting inom idrott och hälsa, typ personlig tränare eller instruktör. Kanske egen företagare där och öppna ett eget gym. Ett gaygym. Med ett café i. Eller nått. Fast egentligen vill jag ju faktiskt bli veterinär. Men frågan är om det är lite flummigt att vara det? Men ska jag bli det så är det en helvetes massa studier framför mig. Det är det iof om jag ska bli läkare också. Jag måste hur som helst studera men vafan. Ånghäääst!

Imorgon ska jag supa bort mina problem iaf. Det blir fjortis-Grace, riktigt party.

Guds frid.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!