Oh summer where art thou?

Jag blir så trött på att det aldrig kan vara sommar den här sommaren. Två dagar, TVÅ DAGAR har det varit varmt och riktigt sommarväder. Gick på stan på lunchen och tog ingen jacka eftersom solen skiner, men jag höll på frysa ihjäl ändå. Sick and tired. Det blev ingen kycklingsallad heller, blev en torr paj från konsum.

Gladare blev jag när jag hittade en jättefin skjorta på rean på HM. Nu när jag sitter i receptionen måste jag se lite mer representabel ut och den var redigt stilig.

Jessicas syster Sofie hade laddat upp bilder från deras pappas 50 års dag på FB. Då var det samma visa. Sol men kallt. Men det var en himlans trevlig tillställning ändå. Visst är Jässan sockersöt i sin lilla klänning :)  




























Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena

Så snygg du va pulli! gangstajohanna :):)

2008-07-19 | 16:39:56
frida

ohoj, där var ju jag också!

söt bild=)

2008-07-24 | 16:40:51
http://fridaronanderr.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!