Dagens insats.

Jag bestämde mig för att rida på ångestvågen och utnyttja den till max medans den varar, så idag har jag tränat spinning innan jobbet. Det var sjukt skönt! Lite folk, mysig morgonpersonal plus att jag slipper träna på kvällen:) Synd att dom bara har morgonpass på onsdagar.

Inatt har det varit en jobbig natt. Vet inte vad det var för fel på mig o Jessica men jag hade jättesvårt att somna (jag har typ narkolepsi, jag har ALDRIG svårt att somna) och Jessica sov inte heller bra så hon fick gå och lägga sig i ett annat rum. Det var som att sängen hade krympt eller nått, hoppas min 140 räcker åt oss sen, annars blir det jobbigt. Hoppas det där aldrig händer igen :) Otroligt att jag orkade upp en timme tidigare ändå.


Tur att syrran är snabb med att ladda upp bilder. Här har vi partyt igår, skruttungen och jag. Här har ni Albins blogg där jag har lånat (läs snott) bilderna :)

















Sen blev vi lite trötta. Dr Phil pratade om tjocka barn och det var väldans intressant.
















Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!